PATALŲ KOMPLEKTAI / LABORATORIJA

 

„Miegas yra pati geriausia meditacija“ – Dalai Lama

 

Kad miegas būtų komfortiškas, bei patogus, vienas iš svarbiausių faktorių yra tinkamas patalų su visomis jos sudedamosiomis dalimis pasirinkimas. Teisingiausia, kai miego metu kūną iš visų pūsių (apačios – čiužinys/antčiužinys/pagalvė, šonų ir viršaus – antklodė) supa kokybiški patalų klotai. Tik tuomet pasinersite į ramybe, bei jaukumu alsuojantį miegą ir ryte žvaliai, pilni energijos atsikelsite su gera nuotaika ir savijauta, atgavę prarastas praėjusios dienos jėgas.

Miego aplinkos laboratorija rekomenduoja šiuos kompleksinius patalų sprendinius sveiko miego aplinkai sukurti jūsų miegamajame:

 

● Gintaro/vilnos patalų komplektas

  FANTASTIŠKAS PASIRINKIMAS !

Gintaro/vilnos antklodė 220 x 200 cm, universali – 1 vnt.
Gintaro/vilnos antčiužinys 180 x 200 cm – 1 vnt.
Gintaro/vilnos pagalvė 50 x 70 cm – 2 vnt.
(Audinys – 100 % natūralus nedažytas linas)

Kaina – 890 Eur (be to dar ir taupote 98 Eur, nei perkant atskirais gaminiais).

● Vilnos patalų komplektas

  GERAS PASIRINKIMAS !

Vilnos antklodė 200 x 200 cm, universali – 1 vnt.
Vilnos antčiužinys 180 x 200 cm -1 vnt.
Vilnos pagalvė 50 x 70 cm -2 vnt.
(Audinys – 100 % medvilnė, spalva dramblio kaulo)

Kaina – 280 Eur (be to dar ir taupote 54 Eur, nei perkant atskirais gaminiais).

● Vilnos patalų komplektai

 SVEIKATA ATEIČIAI !

Avių vilnos

Vilnos antklodė 100 x 145 cm, universali – 1 vnt.
Vilnos čiužinėlis 70 x 120 cm -1 vnt.
Vilnos pagalvė 40 x 60 cm – 1 vnt.
(Audinys – 100 % medvilnė, spalvotas kartūnas)

Kaina – 135 Eur (be to dar ir taupote 26 Eur, nei perkant pavienius gaminius)

Alpakų vilnos
Apakų vilnos antklodė 100 x 145 cm, universali – 1 vnt.
Alpakų vilnos čiužinėlis 70 x 120 cm – 1 vnt.
Alpakų vilnos pagalvė 40 x 60 cm – 2 vnt.
(Audinys – 100 % impilinė medvilnė)

Kaina – 240 Eur (be to dar ir taupote 39 Eur, nei perkant atskirais gaminiais).

● Poilsio komplektai

KASDIENINIAM MALONUMUI !

Merino vilnos pagalvė 45 x 60 cm – 1vnt.
Merino vilnos pledas su kutais 130 x 170 cm – 1vnt.

Komplekto kaina – 79 Eur (spalva – bordo).

Apie čia aprašytų komplektų atskirus gaminius detalesnę informaciją rasite šios svetainės puslapiuose
GAMINIAI ANTKLODĖS | PAGALVĖS | ANTČIUŽINIAI / PAKLOTAI

► Miego higienos taisyklės iš knygos Cognitive Behavioral treatment of Insomnia. A Session-by-Session Guide (Perlis, M.L., Jungquist, C., Smith, M.T., Posner, D) :

(skaityti daugiau)

1. Miegokite tik tiek, kiek reikia, kad kitą dieną jaustumėtės pailsėję.
Apribojus lovoje praleidžiamą laiką, miegas tampa gilesnis ir vientisesnis. Jeigu lovoje praleidžiama per daug laiko, miegas tampa paviršutiniškas ir nevientisas. Kasdien kelkitės tuo pačiu metu, kad ir kiek nedaug pamiegojote.
2. Septynias dienas per savaitę kelkitės tuo pačiu laiku.
Kai kasdien keliamės tuo pačiu metu, ima nusistovėti ir užmigimo laikas, nes tai padeda sureguliuoti „biologinį laikrodį“.
3. Reguliariai sportuokite.
Susiplanuokite treniruočių laiką taip, kad nesportuotumėte likus trims valandoms iki planuojamos miego pradžios. Reguliarūs fiziniai pratimai padeda užmigti ir giliau miegoti.
4. Pasirūpinkite, kad miegamasis būtų patogus, kad jame nebūtų šviesos ir triukšmo.
Patogi, tyli aplinka sumažins tikimybę, kad prabusite naktį. Triukšmas, kuris jūsų nepažadina, vis tiek gali kenkti miego kokybei. Todėl naudinga uždaryti duris, užtraukti šviesą sulaikančias užuolaidas, pasitiesti kilimą.
5. Pasirūpinkite, kad naktį miegamajame būtų priimtina temperatūra.
Per daug šiltas arba per vėsus kambarys gali trukdyti miegoti.
6. Reguliariai maitinkitės ir neikite miegoti alkani.
Alkis kartais trukdo miegoti, tuo tarpu lengvas užkandis prieš miegą (ypač angliavandeniai) gali pagerinti miego kokybę. Tačiau venkite riebaus ir sunkaus maisto.
7. Venkite gerti daug skysčių vakare.
Apriboję vakare išgeriamus skysčius sumažinsite tikimybę, kad naktį teks keltis į tualetą.
8. Apribokite visų kofeino turinčių produktų vartojimą.
Kofeino turintys gėrimai ir maisto produktai (kava, arbata, kokakola, šokoladas) gali trukdyti užmigti, taip pat galite pabusti naktį arba miegoti negiliai. Netgi dienos pradžioje suvartotas kofeinas gali trukdyti nakties miegui.
9. Venkite alkoholio, ypač vakare.
Nors alkoholis padeda įsitempusiems žmonėms lengviau užmigti, dėl jo vėliau prabudinėjama naktį.
10. Rūkymas gali trukdyti miegui.
Nikotinas turi stimuliuojantį poveikį. Stenkitės nerūkyti naktį, jeigu kyla problemų dėl miego.
11. Nesineškite problemų į lovą.
Susiplanuokite laiką vakaro pradžioje, kada apgalvosite problemas ir planuosite kitos dienos darbus. Prieš miegą pagalvokite apie malonius, raminančius dalykus. Nerimavimas gali trukdyti užmigti, be to, miegas gali tapti negilus.
12. Nesistenkite užmigti.
Tai tik padidina problemą. Jeigu neužmiegate, užuot stengęsi, uždekite šviesą, išeikite iš miegamojo ir užsiimkite kažkuo kitu, pvz. paskaitykite knygą. Nesiimkite stimuliuojančios veiklos. Grįžkite į lovą tik apėmus miegui.
13. Pasidėkite laikrodį po lova arba pasukite taip, kad nematytumėte jo.
Žiūrėjimas į laikrodį gali kelti frustraciją, pyktį, nerimą, o tai savo ruožtu trukdys miegoti.
14. Venkite miegojimo dieną.
Jeigu visą dieną būdraujame, tampa lengviau užmigti vakare

► Išbandyta ir fiksuota, kaip vizualiai pakinta natūralūs, nešlifuoti ir nepoliruoti gintaro gabalėliai, kai jie praleidžia naktį ir ilgiau miegančiojo vilnos pagalvėje.
Miego metu pagalvėje sušilęs gintaras, pradeda išsiskirti gintaro rugštį ir oksiduotas gintaro gabalėlių paviršius ima skaidrėti. Nustatyta, kad mažesniuose gintaro gabalėliuose gintaro rūgšties išsiskyrimas prasideda prie žemesnės temperatūros.

Nuotraukose: F 1 – bandymui paimti gimtaro gabalėliai, F 2 – tie patys gabalėliai po vienos nakties, F 3 – gabalėliai po eilės naktų

Vilnos/gintaro miego patalai sukurti atlikus eilę bandymų ir parinkus optimalius patalų aktyvius režimus skirtingiems gaminiams, kai Baltijos gintaras – sukcinitas (natūralus, nešlifuotas ir nepoliruotas) kalibruojamas skirtingų frakcijų ribose ir integruotas vilnos karšinyje pradeda išskirti gintaro rugštį miegančiojo aplinkos sukurtoje temperatūroje. Vilnos/gintaro miego patalai – efektyviausi patalai, veikiantys aktyviai tik eksploataciniame režime.

► Be tiesioginių medicininių tyrimų, su sveikata susijusi gyvenimo kokybė vertinama naudojant ir anketas.

(skaityti daugiau)

Tai ypač populiarūs klausimynai taikomi medicinoje ir kineziterapojoje, norint įvertinti prieš ir po tam tikrų programų, rabilitacijos, ar sąlygų pasikeitimo jaučiamus pokyčius. Dažniausiai naudojamas SF – 36 klausimynas (trumpa sveikatos apklausos forma, angl. Short Form Medical Outcomes Study questionaire), kuris susideda iš klausimų, atspindinčių aštuonias sritis: fizinį aktyvumą, veiklos apribojimą dėl negalavimų/emocinių sutrikimų, socialinius ryšius, emocinę būseną, energingumą/gyvybingumą ir bendrąjį sveikatos vertinimą.
Remiantis SF- 36, Jonės Venclovienės „Statistiniai metodai medicinoje“, Vandos Liesienės, Valiaus Pauzos „Miego medicina“, parengėme klausimyną šeimų grupėms, suskirstytoms pagal amžių metais (po dvi šeimas kiekvienoje grupėje) – 20 ÷ 30, 30 ÷ 40, 40 ÷ 50 ir 50 ÷ 70. Testavimui atlikti, buvo perduoti vilnos/gintaro/medvilnės patalai (antčiužinys, pagalvės, antklodė) ir prašoma, kas savaitę keičiant naudojamus patalus į vilnos/gintaro/medvilnės patalus ir atgal, surašyti pastebėtus teigiamus ir neigiamus jausminius pokyčius ir šių patalų vertinimą. Apibendrinus gautus atsakymus išryškėjo, kad šiuose pataluose visi respondentai pajautė teigiamus emocinius pojūčius. Mažiausiu balu vertino jauniausi respondentai, o 40 ÷ 70 mečių grupės tai vertino palankiausiai, nurodydami, kad išmiegoję šiuose pataluose jautėsi žvalesni, energingesni, mažėjo raumenų skausmai po išvakarėse turėtų neplanuotų kruvių, gerėjo bendra fizinė sveikatos būklė ir buvo daug pakilesnė nuotaiką ryte. Bendruoju atveju galima teigti, kad šie patalai teigiamai veikia miegantįjį, todėl sekančiame etape numatome atlikti gintaro/vilnos patalų tyrimus miego laboratorijoje naudojant polisomnografą ir įvertinti miegančiujų miego charakteristikų pokyčius šiuose pataluose medicininiu požiūriu.

 

SUSISIEKTI

 

Užpildykite formą ir mes jums atsakysime.
Pateikti duomenys tvarkomi pagal šioje svetainėje pateiktą privatumo politiką*